Social Media voor uw autobedrijf uitbesteden

Natuurlijk wil je als autobedrijf het maximale uit een Social Media Campagne halen. Je wil niet te weinig posten, maar zeker ook niet te veel. Hoe geef je dit nou precies vorm en op welke kanalen?

Wij hebben jarenlange kennis en expertise in huis om samen een plan op te stellen voor een geslaagde Social Media Campagne voor uw autobedrijf!

Een Social Media Campagne van A tot Z inrichten? Kies uit een van de vier pakketten!

Wij hebben de ervaring en barsten van de ideeën die wij graag samen met je bespreken en realiseren.

Persoonlijkheid is de basis

Wanneer u uit een van de vier pakketten kies zorgen wij voor de rest. Wij vinden persoonlijkheid het belangrijkste. Zorg er daarom voor dat de content gewaardeerd wordt door uw klanten. Er wordt vooraf onderzoek gedaan naar interesses van klanten. Een persoonlijk bericht, oproep of het afleveren van een occasion werkt simpelweg het beste. Van belang is om voldoende af te wisselen tussen foto’s, video’s, stories en het type content. Het is ook erg belangrijk dat de content voorzien is van een aantrekkelijke opmaak en een heldere en gepaste schrijfwijze hanteert.

Onze voorkeur gaat zelfs uit naar het plaatsen van berichten die interessant en leuk zijn voor je volgers zodat mensen geïnteresseerd blijven in jouw bedrijf. Zoals foto’s van jullie laatste teamuitje, een kort verhaaltje over jouw collega of door ze te herinneren aan de zomertijd. Blijf daarnaast actief met het plaatsen van berichten, zo blijf je beter zichtbaar op de verschillende kanalen.

 

Onze taak om interactie te genereren tussen jouw klanten en onze berichten. Aantrekkelijke content en engagement zorgt er uiteindelijk voor dat je daadwerkelijk een relatie opbouwt met jouw klanten. Het plaatsen van de juiste content met een activerend uitgangspunt heeft meer effect dan u waarschijnlijk verwacht!

Meetbare resultaten

Het beheren van uw social media kanalen gaat vaak gekoppeld met uw website. Wij kunnen namelijk alles wat er op uw website gebeurt meten. Zo weet u precies wie uw website bezoekt en hoe diegene uw website heeft gevonden. Zo kunnen wij u precies laten zien wat het effect van social media inzet is. Data waarin wij u inzicht kunnen geven kan bijvoorbeeld zijn het percentage leads dat afkomstig is van social media (of andere kanalen/portals), hoe lang een bezoeker op uw website blijft, wat voor zoekgedrag de bezoeker vertoont en natuurlijk de directe toegevoegde waarde van onze samenwerking.

Bent u geïnteresseerd in het uitbesteden van social media van uw autobedrijf?

Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken!

Neem contact met ons op

Heeft u vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur ons een e-mail bericht.

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×